Inte pigg....

Jaha, då har snoret kommit :(  Kroppen känns bra, men huvudet är inte med. Skulle vilja skruva loss det, och bära det under armen. Varm, snuvig och bara i huvudet, vad är det, jag har fått!?!? Kan det vara nöff nöff eller?

Jag hoppas att jag vaknar pigg och alert imorgon, för jag har ingen lust att vara sjuk i helgen. Det är ju shoppinghelg med kompisar på lördag... Kanske lite vin kan bota det hela på fredagkväll :)

Fast först ska jag uthärda ytterligare ett program med IDOL, med människor som inte kan sjunga! Sveriges insikt gällande sång, verkar vara extremt låg. Även om man är superstar på singstar, så kan man inte bli IDOL.

Mina öror döööööööööööööööööööööööööör, va fan stanna hemma alla ni som inte kan sjunga.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0