Jaja då var torsdagen över

och jag ska snart ta mig hem.

Jag har roat mig med att räkna pengar denna dag, och de var inte mina eller kom från Västberga. Utan företagspengar, ibland kan man undra varför man göra prognos, budget och investeringsbudget, när det tillslut kommer direktiv från ägarna som säger så här ska det vara. Jaja det är bara att härda ut och se lycklig ut, vad mer ska man göra.

Imorgon är det ialla fall fredag och det ska bli SÅ HIMLA SKÖNT. Vi ska hem till familjen Green, det är alltid kul och så brukar det bli JÄTTE JÄTTE GOD MAT. Mamma Green med Lars i köket är en STOR HITT, ialla fall för mig och pappa Green. Vi står för dukning, barnpassning och vin drickandet :) 

XO XO  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fisk och skaldjur blir det. Lars och jag ska till Mariannes fisk på Karlbergsvägen och handla det godaste de har!

2009-09-25 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0