Lördag och jag mår så mycket bättre!

Vad skönt det är att vakna och känna att dimman i huvudet har lyft, näsan är nästa tömd och halsen känns normal. Tyvärr har lite hosta uppstått, men med en lugn helg så hoppas jag att den inte eskalerar. Idag står det shopping på meny med Camilla. Tyvärr var Nicola tvungen att avstå, men jag och Camilla lovar att shoppa och tänka på henne under dagen.

Själv ska jag mest titta och inte shoppa något som jag kan shoppa i NY. Vi bestämde oss igår för att åka till NY i mitten av November och jag har lovat mig själv att spara alla shopping behov till dess. Nu ska vi bara boka biljetter och det gör vi i veckan, jippi!!!!

Nu är det dax att börja göra sig ordning, för 11.00 lämnar jag lägenheten för första gången på 36 timmar :) jag är frisk(ar) jippi!

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0