Njuter av att vara morgonpigg....

Dag nr 2 hemma och jag njuter av att vara morgonpigg, vaknade kl 05.00 imorse och var utvilad. Fast man är väl det när man somnar kl 21 på kvällen. Det känns riktigt skönt att kunna ta det lugnt på morgonen, nästan som en helg morgon. Jag äter frukost först och duschar därefter, fast jag vet att när jag väl är trött kommer jag föredra att sova på morgonen :) Alla dagar på semestern med undantag för 5 dagar har jag gått upp kl 06.45, så det ska bli skönt med helgen som kommer....

Måste även nämna ett annat ämne, denna influensa hysteri som finns i Sverige. Inte ens Singapore & Indonesien har samma nyhetsbevakning som vi i Sverige, man skulle nästan kunna tro att vi fått böldpesten till oss. Hur många personer brukar inte dö i influensan varje år, och inte skriver vi om dessa. Och javisst de drabbar flera unga och den är starkare en vanlig influensa, men DEN BLIR INTE BÄTTRE AV ALLA SKRIVERIER. Tvätta händerna ofta (vilket vi alltid borde göra) och stanna hemma om ni är sjuka (vilket vi alla borde göra normalt endå).  

Nu till något roligare... ytterligare foton från Lembeh för er som vill se. 

 

Lembeh resort


Popcorn krabba



Lars väntar på mimicoctupus och guiden som letar efter den.



En scorpionfish, kolla ögat....

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0