Nu är helgen snart här...

bara några fåtal minuter kvar till helg. Det ska bli så skönt, inget planerat förutom kvällen, då blir det mat hos familjen Green, utflyttarna till förorten.

Innan dess ska jag ta mig en tur på stan och inhandla något roligt. Efter att räknat andras guldpengar och mina egna (inte så många) ska jag nu spendera ännu färre på mig själv. Denna vecka har varit annorlunda och många konstigheter och rundturer har det tagits, mycket energi på sånt som jag inte har tid för. Så detta firar jag med något till mig själv!!! 

Igår hände något annorlunda, mina jeans ramlade av (inte bokstavligen), de har blivit för stora. Jag har vid 38 års ålder slutat växa, de ni!?!?!?! Jag har kommit i en ålder då allt börjar gå tillbaks,  jag börja krypa på längden och bredden.... det sista är nog en önsketanke :) men med mina gener lär det bara vara en tillfällig svacka. Om man tittar på mormor som vissa säger att man ska göra, så ser det ut som om jag kommer vara mjuk & go hela livet, och det är inte fel det heller. :)

Jaha, så blir min blogg trakasserad av familjen green, som dricker vin och blir onyktra redan innan gästerna har kommit..... Hållllååååååå spara några droppar till oss!?!?!?!? eller mig, JAG SOM JOBBAR på ett VANLIGT jobb är faktiskt mest behov av VINET mest av oss alla.

XO XO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0