Ny vecka & nya utmaningar

Måndagsmorgon och jag vaknade med huvudvärk, irriterad hals (vilket jag hade efter gårdagens träning oxå) och muskelvärk. Å nu tänker alla INFLUENSA, men det tror jag inte, jag tror att jag har träningsvärks känningar. Jag (VI) tog oss till gymmet igår första gången på 5 veckor, och vi smög inte direkt igång. Vi cyklade dit, tränade styrketräning i 45 minuter, kondition i 20 minuter för att sen cykla hem. Det hela tog ca 2 timmar och min kropp brukar efter ett sådant pass bli mör.

Min kroppen brukar bli varm, tung och värker efter en sånt träningspass, som om man höll på att bli sjuk, å speciellt när man är otränad.  Huvudvärken kommer som ett brev på posten då jag har druckit  för lite vatten sen jag kom hem. Är en aning trött på vatten efter att ha hällt i mig ca 3 liter om dagen, men jag måste dricka minst 1 liter här hemma, så det är bara att skärpa sig.

Med tanke på hysterin som är i Sverige gällande sjukdomar, så är det bara att ligga lågt och inte klaga, för då blir man utfryst. Å efter 4's start av serien överlevarna, så lär det inte bli bättre, nu lär vissa människor börja bunkra konserver & lära sig mjölka kor :) Själv tror jag att jag tittar på nästa avsnitt och förstår att detta är fiction och ska vara underhållning.

Dax att jobba och idag har jag ingen lust alls, budgetarbetet har börjat.....

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0