Redan Torsdag.....

Hmmmm dagarna bara svischar förbi, och redan är det slutet på veckan. Vilket nog är bra då jag har känt en stor frustration hela veckan, irritationen är på topp fn. Men efter flera sömnlösa nätter har jag bestämt mig för att ta denna energi och lägga på allt positivt som finns. Jag ska bli enkelspårig och bara fokusera framåt, sortera bort allt som jag vill ändra men måste strida för (det är inte värt den just nu). Å jag ska förgylla vardagen och helgerna med roligheter, som igår när jag träffa Tanja, det gjorde min dag bättre.

 

Vi var här:

 

 

Vi åt gott och drack gott, vi drack Zinfandel Lodi Old Vine :

 

 

Var det prisvärt? Nej, men det förgyllde min vardag och det behöver jag just nu.

 

XO XO

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0