Shopping på söders



Camilla kom in till söder och vi började undersöka klädmarknaden på söder. Det visade sig att vi inte behövde lämna ön, utan allt hittades runt knuten. Idag blev det bara:


2 par skor, och man kan säga att jag tjänat 1000 kr, då det vara 70% och jag har spanat in 1 av paren hela sommaren, men stått emot. Ett av par kommer få vila sig till nästa sommar, men jag är säker på att de kommer göra succé då. Framför allt kommer de matcha min bruna handväska, jag fick av snälla Lars i födelsedagspresent.

Efter 5 timmar shopping, ligger jag nu i soffan och tar igen mig. Snart ska det bli middag och god mat, mäster kocken Lars är igång i köket. Det vankas 3 rättersmeny, med favoriter som vi längtat efter under träningslägret, nej jag menar semestern. Exakt vad kommer senare, men gott lovar jag att det blir.

XO XO

Kommentarer
Postat av: margareta

vill se skönheterna du inköpt och tjänat pengar på

2009-09-12 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0