Sköna Söndag

Jaha, då var helgen slut och dagen har jag tillbringat i soffan, framför tvättmaskinen, 6 maskiner har jag kört och hängt. I soffan har jag tittat på 2 filmer, Män som hatar kvinnor & Twiligt båda var riktigt bra. Nu måste jag iväg och köpa bok nr 2 New Moon (fortsättningen på Twiligt), för boken var bra och filmen oxå.

Har även tillbringat några timmar med att leta hotell i NY och denna gång kommer vi nog bo runt SOHO. Vi har redan "bestämt" att vi ska äta på Huston på torsdagen när vi landar och att vi ska gå på den restaurang vi först tänkte ha vår bröllops middag på. Å vad jag längtar, det är tur att man har något att se framemot, så motivationen på jobbet blir högre. Har även lovat mig själv att inte handla höst & vinterkläder innan NY, rea kläder är dock inte inkluderade. Därför blev det dessa små kärlekar mina i helgen som var :



Perfekta jobb skor, riktigt sköna.



Dom bruna jag suktat efter halva sommaren och äntligen är de mina, de får dock vänta till nästa varma semester eller sommar.

Dax för film nr 3 och lite glass till efterrätt, den vi skulle ätit igår.

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0