Söndag på söder!

Söndagsmorgon och vi vaknade tidigt i.e. 8.00. Jag har inte sovit så bra pga. ett billarm som tjutit hela natten samt att jag har "as" ont i ryggen. Något hände när jag provade mina nya skor igår och trippade jag på tårna för att inte förstöra parketten. Det började göra ont igår kväll och i natt vaknade jag så fort jag rörde på mig :( 

För att få igång ryggen gick jag och handla frukosten trots att det är söndag och söndag är Lars frukostdag. Lars har nu lovat att handla både lördag och söndag nästa helg. Vilket jag ska komma ihåg, för det kommer bli knot (gnäll) nästa helg.

Snälla Lars köpte blommor till mig i fredags (för att jag var sjuk), dom blir bara finare och finare för varje dag.





Nu ska jag jobba lite så jag kan njuta av resten av helgen i lugn och ro.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0