Söndagar, vilodag!

Idag söndag ska jag ägna mig åt sånt man ska göra en vilodag, dvs. jag ska vila och göra det som jag känner för, och det ska inte vara jobb relaterat. Dagen började med frukost och tidningar, den ska fortsätta med NY team.



Min New York craving är nu total, vi har börjat titta på biljetter för en långhelg i höst. Å ju mer jag tänker på det desto större blir mitt MÅSTE TILL NY inom kort, annars överlever jag inte hösten.

Jag ska tillbringa eftermiddagen i vår stoooora fåtölj, läsande bok. Lars har lämnat mig för skogen och svamp tillsammans med Johanna. Vilket gör att jag har hela LÄGENHETEN för mig, det känns som jag inte varit hemma på månader, vilket jag har, fast ändå inte, jaja ni vet när man varit borta och sen kommer hem och sen flängt mellan jobb, kvällsaktiviteter och vänner.  SÅ idag är min dag och jag ska göra sånt som faller mig in, detta inkluderar träning & en film ikväll.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0