Svampar var det här......



Lars plockade av svamp var lyckad idag, detta kom han hem med. 4 olika kantareller som ska rensas och förvällas, innan in i frysen för höstens och vinterns risotto. Duktiga jag förbarmade mig över rensningen av svampen och Lars lagade risotto på gul och svart kantarell.



Detta finns kvar för frysen, och om man har tur så får man smaka när man kommer hem till oss på middag.

Duktiga jag och Lars har idag tränat, det blev skrotlyftning och kondition (2 timmar), jag kommer ha grym träningsvärk imorgon. Dykning har inte gjort mig starkare, dock var flåset lite bättre än innan. Imorgon är det arbete igen och jag har inga planer för veckan, ska försöka ta det lugnt...

XO XO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej inte gul och svart kantarell, det var kantareller och svart trumpetsvamp som fick offra livet för kvällens risotto...

2009-09-06 @ 21:22:15
Postat av: Anonym

Jaja, svamp som svamp, jag överlevde i alla fall natten :) och gott var det!

2009-09-07 @ 08:30:19
Postat av: Anonym

Risotto med svamp det ser vi fram mot......

2009-09-07 @ 08:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0