Hurra för far idag!

Pappa blir 62 och vi har ätit middag med Sten, Brita, Yvonne, Jenny och Pappa. Mätt och belåten sitter jag nu i soffan (upp pallad bland kuddarna, som Buddha eller nåt), en utförligare rapport kommer imorgon.

Dagens stjärna är Lars som lyckades efter att hans fru (dvs. jag) lyckats med att ställa in lilla älsklingen för synskadaded dvs. JÄTTE IKONER (2 st i taget) syntes på skärmen.  Ganska irriterande när man ska slå ett telefonnummer och endast 2 siffror i taget syns..... Jag måste enligt Lars, tryckt med 3 fingrar snabbt 3 gånger eller något.... Ibland hatar jag tekniska prylar, när de ställer till det för sig själv. :)

Nu ska jag och mitt huvud som värker lite sova, så GOD NATT VÄRLDEN, syns imorgon.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0