Idag har man slitit

och det är så att blusen bokstavlingen har gått sönder....



Så nu får man köpa sig en ny rosa favorit :) Kanske ska smörja in armbågarna bättre så att de inte ser så rynkiga ut. Kan detta vara ytterligare ett ålderstecken mån tro??? Finns det krämer även för armbågar? Skulle nog behöva några för knäna oxå. Fast om jag håller mig jämn fet så fyller jag ut dom.. Så för att inte växa ytterligare så tänkte jag ta mig en tur på löpbandet, låt oss hoppas att jag inte kryper för då blir jag rynkig. Tror jag tar en kaka till på fikat. Mottot kanske ska vara hellre rund och rynkfri än smal och rynkig :) Något för Hollywood fruarna att tänka på eller inte....

Annars då?? Jo tack det är bra, mycket att göra och många bollar i luften. Just nu spekulerar jag om vulkanen kommer påverka min Kreta resa eller inte. På 3 veckor kan det hända mycket, så länge jag kommer ner, så gör det inte så mycket hur jag kommer hem.

Det finns några stackare på kontoret som skulle till NY och Kina, dom sitter fortfarande på kontoret... Det bidde inget, stackars dom.

Hej Hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0