Imorgon är det brunch

Brunch med familjen Green och jag bakar redan idag. Det blev en favorit i repris som vi ska pröva på barn...



Det blev lite mycket, fick göra 2 kakor så jag kan ta med mig till Mia ikväll oxå. Hoppas att den blir lika god som förra gången, smeten var i alla fall fantastiskt god.

Kl är inte ens 13 och jag har bakat, chockerade!! Jag kanske börja bli mammig och pysslig, hela min image börjar fallera utåt ;-) Kan det vara åldern? Hemsk tanke?!?!? Jag kanske blir som mamma trots allt till slut (det är inte så illa det). Tvärtemot kärringen kanske börjar mogna till slut och börjar gilla skogpromenader, svampsplockning och bakning.

Eller inte??

XO XO

Kommentarer
Postat av: Anonym

dotter till en dotter som inte heller ville likna morsan en gång i tiden. Men äpplet faller inte så långt från päronträdet.

2010-04-03 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0