Tack Lars!

För att jag börjar få ont i halsen :) Så går det när man pussar på sin make när han har ont i halsen. Men det tänker jag inte bry mig om idag, för idag ska jag ha kul och imorgon kan jag ligga i sängen hela dagen om jag mår dåligt.

Väntar på att arbetade Make ska komma hem, så vi kan ge oss ut på stan. Idag ska om jag hittar vad jag vill ha, köpa mig en VÄSKA :-) Tänk att konsumtion kan göra en så glad, sen en god kväll med vänner. Kan det bli bättre...

Just det, om någon som läser detta, försöker ringa på hemma telefonen, så kan jag berätta att den har LAGT AV, ingen lur att svara i. SÅ jag föreslår att ni ringer på mobilen från och med nu om ni vill tala med oss (vi har ju bara 4 nr att välja på där). Vill ni bara göra mig irriterade, så ring på bara än har vi inte dragit ur sladden.

Undra vad man hade gjort tidigt 90-tal, gråtit över att man inte kunde kommunicera, köpt ny lur direkt... hoppats att telefonsvararen fungerade ändå, och att den som ringde lämnade meddelande.

Vem har telefonsvarare på hemtelefonen??? Den prylen måste vara så 90 tal, åååå kommer ni ihåg de som hade nummerpresentatör?!?!? Dom lyckliga kunde se vem som ringde, en måste pryl när man var singel på 90 talet, man ville ju inte prata med vem som helst. ;-)  Framför allt kunde man ju se om någon ringt när man inte var hemma, för lämnade meddelande gjorde "man" ju inte när "man" skulle försöka träffa någon..l.. Gud va skönt,  det måste vara med sms nu... det är bara att slänga iväg ett mess, lust att träffas? "Man" behöver inte vara orolig för att rösten ska stocka sig eller "man" ska babbla på om ointresserade saker.  <Får man svar så får man, annars kan gå vidare och skylla på att någon annan skickat sms'et :-) Tur att "man" inte är singel, för just dateandet är nog inte riktigt min grej.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0