Vårtecken

hemma hos oss.  Tack, våra vänner som köper med sig favo blommor till oss. Jag är nämligen en stor fan av snittblommor, kan beror på den korta tiden de lever. Andra blommor har nämligen en tendens till att dö hemma hos oss.... Måste vara den torra luften och total avsaknad av vatten :)





Visst är det härligt, man riktigt känner hur våren och ljuset är här för LÅNGT tid framöver.
Jag har mutat vädergudarna och lovat att om våren + sommaren blir fantastiskt så ska jag inte nämna tjat om snö under hela nästa vinter. Men det innebär många tropiska nätter i Stockholm.

By the way, ni som undrar hur det går med budningen, så har ingen mäklare ringt oss än. Vi väntar snällt på vår tur, så som vi svenskar gör. Chanserna är nog tyvärr inte så stor, många var där och många vill nog ha huset. Dom ska ialla fall få det dyrt, vilket är min devis i budgivning, får inte jag huset så ska köpare få det JÄVLIGT dyrt som hämnd.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0