Kontoret fick följa med hem igår....

och i morse tog jag fram räknedosan och nu sitter jag uppkopplad vid köksbordet och räknar så Excel glöder.
Jag kommer aldrig applicera budget & prognos tekniken på min egna ekonom, oavsett om det behövs eller ej. Tänk vad trist att alltid behöva ha allt i en budget och finns det inte med där, så är det no no eller nåt.

Idag är det i alla fall fredag och jag tänkte tillbringa den i lugn och ro, då jag är extremt trött i huvudet efter första veckan. Det blev rivstart, så det är bara att vila för imorgon bär det av till Uppsala för lite kräftskiva, första på många år, det ska bli intressant.

Nu tillbaks till Excel och alla formler, var för blev jag inte modebloggare istället eller något annat kreativ, ibland kan man undra över sina val man gjort i livet. :D

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0