Sjukdom förföljer mig....

fick ett sms igår kväll.... Nicolas Per har blivit sjuk, så hon måste stanna hemma och passa barn idag. Så det blev ingen tjej och shoppingtur idag :( Så nu sitter jag här hemma ensam och tittar på teve igen... Nejdå, teven är på men jag tvättar och plockar upp det vi handla på IKEA förra söndagen. Förra söndagen, då förstår ni vilken vecka man haft, när man inte ens orkar plocka upp nya saker till ens hem. :)

Tänker ialla fall njuta av lördag och att man har vårkänsla utanför, även om jag igår kväll fick plocka fram raggsockorna. För igår började kriget här hemma, jag stänger och Lars öppnar. Detta krig kommer pågå i 6 månader och jag kommer frysa i 6 månader framåt dvs. jag förlorar alltid . Om jag inte ska bosätta mig skoteroverallen med raggsockor på i mitt egna HEM. Lars måste ha fel på termostaten, för han anser det vara varmt, när vi har typ 15 grader inne....

Så då vet ni, nu börjar kriget mot kyla, ta med socker hem till oss från och med nu.!!! Själv ska jag börja skissa på en attack, för attack är alltid bästa försvar eller?!?!

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0