Tack för detta Eurocard!

Igår fick jag och min vän Ingela gå på Stockholm Fashin Week, tack för det Eurocard som gav mig biljetterna.



Vi satt där i värsta Sex in the city episoden och sög in allt och alla. Som tur var hade vi ett popsnöre bredvid oss som glatt berättade för sin vän om vem som var vem. Så jag är nu fullt uppdaterade i fashonistas & modebloggare, eller kanske inte!?!?!? Kul hade vi ialla fall, å om någon vill se kändisar, rekommenderar jag en tur till Kungsträdgården och Vickan denna veckan, för igår stod de på rad!!!





XO XO

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Låter som om ni haft det underbart, vilken dröm att få göra detta i ren SATC-anda :)



Allt bra med dig idag?

2010-08-19 @ 20:34:10
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0