Hmmm vi ligger lite pryt till...

Igår damp brevet vi inte ville skulle komma ner, Norrtälje kommun vill ha kompletteringar för bygglovet :( Några ritningar måste kompletteras, en var värst, en tomtritning med höjdkurvor :( Vi har till den 10/1 på oss, tack  för det, när det är jul... Annars måste vi börja betala för oss, SVERIGE ÄR JU STÄNGT MELLAN 23e DECEMBER OCH 8 JANUARI FÖR I HELVETE!!!! Så sommarhuset till midsommar och sommar, kan vi nog glömma. Synd att det skulle ta Norrtälje 4 veckor att skicka detta... Undra ja om vi någonsin kommer gilla varandra jag och NORRTÄLJE KOMMUN...
Jag är ju bara en odräglig innerstadsbo, som vill utnyttja deras bra saker och aldrig bo där :)

Annars leker livet, snart är det jul och lite ledigt, inte för man ska klaga... Detta är dock första veckan jag har problem med mörkret, vill bara inte gå upp. Senaste 2 veckorna har jag studsat upp vid 6, INTE IDAG. Det fanns ingen studs alls i mitt uppvaknade vid 7 i morse.... Snart vänder det och blir ljuuuuusare, jippi! Synd bara att inte kylan vänder och åker tillbaks till Grönland och Sibirien samtidigt. :)

Xo Xo 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0