Fantastiska TV program

Äntligen visades dom igen och nu kan man se dem på SVT Play igen. Himlen kan vänta, programmet som får en att tänka till och lära sig uppskatta livet. Dessa människors kamp för det normala och vardag, är en fantastisk kontrast till tidningarnas och nutiden människors kamp för att gör allt för att få en äventyrlig vardag. Dessa program är inte bara jobbiga att titta på, jag tycker de utstrålar hopp, lycka och tro. Så mitt råd är se och på måndag får vi se nya avsnitt, hur gick det sen.


Himlen kan vänta

Svt play Himlen kan vänta

Nu hämtar jag krafter för träning, första gången på 3 veckor, det ska bli skönt men aj vad ont jag kommer ha på tisdag.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0