Frukost i snöovädret....

Lördag och det snöar på Södermalm, pulsade till ICA för att införskaffa frukost och det var kallt! Mitt tålamod med snö är definitiv över, jag är så trött på att pulsa i snö, pulsa i snö gör man i Åre & Storlien inte hemma i Stockholm.

Idag tänker då inte jag gå ut frivilligt, möjligen en tur med bilen för att handla skidkläder inför vår resa till Enafors. Fast först ska jag njuta av frukosten, som tvingade ut mig....



Vinet på bordet är inte till frukosten, den ska intas någon annan gång, men inhandlades i går. Lars gjorde nämligen ett kapp, vilket han upptäckte när han kom hem. Han fick en Amarone och Ripasso för priset av 2 Ripasso.



Bonus bulle till kaffet, tyvärr vad den inte lika god som den ser ut. Åt inte upp halva ens, smakade bara konstigt. Det tackar min kropp för :-)

Hej Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0