Mycket att göra just nu

Jobbet tar mycket tid just nu och förra veckan var det galet mycket fest, denna vecka har jag ingen fest inplanerad, skönt!!! Har uppnått åldern när man behöver sova och vila i dagar efter några dagar med sena kvällar.

Vi bestämde oss igår för att åka till Paris & Champagne i juli tillsammans med Micke & Johanna, vi måste ha något att se framemot  i detta mörker :) Apropå ha något att se framemot, snart bär det av upp till fjällen. Lars lovade i ett svagt ögonblick att åka slalom, det ser jag framemot. Vet inte om pappa som lovat agera lärare ser framemot det lika mycket som jag gör :)

Nu ska jag vila mig i form (träningsvärk sen igår, det kan inte vara bra att träna när man har ont efteråt). Uppladdning mot OS Herrar 15 KM, vem vet man kanske får vråla igen ikväll.

Hej Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0