Snö överallt

Lars har i 2 dagar skottat snö hemma :) Herrn i huset vill nämligen alltid sova med balkongen öppen, detta betyder att jag har 2 duntäcken och börjar dagen med att sätta på torktumlaren i badrummet, så jag kan tina upp (inte miljövänligt jag vet, men det skiter jag i kl 7 på morgonen).

Balkongdörren uppe = med snö inomhus, vår parkett gillar inte snö kan vi konstatera. Kolla in fotot nedan:



Vi har snö i fönsterna på 4 våningen, det har vi aldrig haft (tror jag). Fn så snöar det uppåt, vinden viner verkligen ute, inte skönt. Om inte våren kommer snart, så vet jag inte vad jag gör, flyr landet eller nått kanske.

Så trött på att ha FULA platta skor på mig!?!? Ett sk I-landsproblem men snygga skor förgyller min vardag, det är ju det lilla i vardagen som gör livet härligt.
XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0