Trött i huvudet idag....

Igår var det jubileum med gammalt jobb, en personalstiftelse som gjorde av med alla pengar på Berns. Många gamla stjärnor, de flesta manliga med mindre hår och mer rynkor, men jag var fortfarande bland de yngsta :) Jag tillhörde juniorerna, ganska komiskt faktiskt. När man vi 38 får höra att man växt och blivit stor (syftar inte på rumpan även om den oxå växt), och man får frågan om hur mamma mår, då känner man sig ganska yngre igen.

Gjorde ett lite träningspass på dansgolvet under kvällen, även här kände jag mig ung och lätt, dock känner sig inte mina fötter lika lätta idag....   Då maten och dricka var grattis, så blev det en blöt fest för många, inkl. mig själv, som tur slutade jag dricka vid 22. Så dagen kommer bli okej, trots att få timmar sömn.

Min kära man gjorde en Solsida igår (dvs. Felix Herngren karaktären), han kunde inte säga nej (eller glömt berätta det), så idag kommer svärföräldrarna på middag. Den planerade middagen med familjen Green blir imorgon istället.

Nu ska jag återställa vätskebalansen med lite cola.

XO XO

Kommentarer
Postat av: Melvinamalie

Great site, keep up the good work!

2011-09-29 @ 14:31:31
URL: http://melvinamalie.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0