2 januari på söder

och idag gick vi till Ringen, förbi skanstull systemet (som luktade gammal alkis), därefter till kaffebutiken,sen ringvägen till rosenlundsgatan (å här tappade jag känseln i bena) och sen hem. Inte nog med det vi åkte till gymmet och tränade lite, över energiskt ja, men bra för moralen. Nu väntar en hummer middag, soppa och risotto med tillbehör. Innan vi parkerar oss i soffan för en film och lite choklad med crisp.

Imorgon tänker jag gå ut så lite som möjligt, det är för kallt och jag är så trött på att frysa om kinderna. Det är precis 1 vecka kvar till värmen, och jag ska njuta av varje dag till dess, med att gå ut så lite som möjligt och titta på film hemma.

Igår hyrde vi vår första film ihop någonsin, Borta bäst, Hemma värst med Vince Vaughn och Reese Witherspoon - riktigt rolig och perfekt en nyårsdag när huvudet inte är på topp. Vi insåg att våra egna familjer känns "väldigt normala", jämförelse med deras.

XO XO


Kommentarer
Postat av: Kairebecka

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-01-07 @ 20:33:37
URL: http://kairebecka.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0