2010 är här

och det känns precis som 2009.

Å här kommer det bästa & sämsta som hänt under 2009 enligt mig i mitt liv:

Bästa köpet:
Min Marc Jacobs väska

Sämsta köp:
Hmmmm svårare, måste vara något dåligt vin eller annat krafs som man aldrig använt.

Bästa resa:
Italien eller New York

Sämsta resa:
Tricken till jobbet :)

Överraskningen:
Tårtan vi fick på planet till Manado

Tråkigaste
Alla dessa timmar vi spenderat på flygplan

Roligaste
Lars på hal is, försökte ta sig ner för pappas backe med skinnsula

Sjukaste
Hostan från helvetet på Filippinerna eller magtömningen i Indonesien, båda var hemska på sitt sätt.

Middag att komma ihåg
Grythyttan

Middag att glömma
Sista middagarna på bunaken, jag var så trött på ris....

Sak jag ska sluta med:
Fundera på ålder och lyssna på andras åsikter om ens liv


Sak jag ska fortsätta med:
Njuta av livet och allt som finns kvar att göra och se, livet är ett äventyr
Vara lika ytlig som djup, i en härligt mix som passar mig :)


Sak jag ska börja med:
Välja bort sånt som inte är viktigt för mig

Nu önskar jag er alla god fortsättning och hoppas att ert år börjat lika bra som mitt!

XO XO












Kommentarer
Postat av: Victoreli

Hello admin, nice site you have!

2011-02-02 @ 15:23:25
URL: http://victoreli.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0