Årets middag....

eller snarare en av kanditaterna på årets middag/restaurangbesök....

Igår var i på Rhodes Mezzanine och intogen en liten avsmakningmeny, med hummer, tryffel, gåslever, anklever, lamm, getost m.m. Vi skulle ha gått på Gordon Ramsey's restaurang men den var stängd pga. renovering. Så här i efterhand så ångrar vi oss inte alls. Nedan är ett smak prov på härligheterna vi fick, laddar upp mera när vi kommer hem, middagen var fantastisk.



Men livet på stranden är oxå härligt, då allt serveras vid solbädden:



Eller på rummet :)



och vill man inte gå själv finns dessa att hyra


eller så kan man ta luftvägen...



och dom tar helikopter upp, det är VM i Dubai för denna udda sport och vi har utsikt över landningsbanan från hotellrummet och på stranden.

Nu ska jag lägga mig i ett bad och njuta inför drinken som ska tas på balkongen, sa jag att det var 38de våningen... Jag behöver drinken för att inte få svindel, det är lite för högt tycker jag.

XO XO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0