Dag före ledigt HÄRLIGT!

Tisdag och det är lillfredag kan man kalla det!!! Imorgon får man sova ut igen, jippi!

Jag har lyckats vända på dygnet, det var tänkt att jag skulle träna i morse. När klockan ringde kl 6, så konstaterade jag, glöm det! Vi gör det imorgon istället, då får det bli ett hårt pass igen.

Idag är det igen min tur att laga mat, nästan en vändpunkt i vår relation :) Fast jag har redan begärt assistans till själva stekandet, tror jag ska bjuda på lamm. En sak är ialla fall säker, det blir potatisklyftor i ugn, lätt och gott!

Börjar bli riktigt trött på detta väder, skiter i solen om det är 10 grader kallt ute, då kan både solen och snö fara åt fanders!

För mig är tulpaner vår, så därför köper jag till Lars sorg tulpaner ofta. De får mig att tänka på värme (då menar jag 0 gradigt) och lukten av något annat än kall snö.

Dessa pryder vårt köksbord fn. Orange och gula nästan lite påskiga....







Strax dax att gå hem, tänker inte jobba heldag, 1 timme till och jag drar hem till värmen och söder.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0