En resumé av semestern hittils....

Det är ett hårt liv i Dubai, man går upp runt 10, tar shuttelbussen till syster hotelet (5 min, men det går inte att gå pga. alla byggen) Man börjar gå ned mot stranden, man behöver bara passera 3 pool områden och vi pratar inga små pooler... Om man är trött kan man få åka "liten golf bil ner", sen möts man av leenden som fixar handduk och själva solbädden åt dig. Efter ca 30 minuter får man en kall handduk för huvudet, efter 2 timmar lite glass och sen ny kall handduk, självklart kan man få lite lunch och dricka utan att röra sig en centimeter. Man blir riktigt bortskämd kan jag lova!



Idag vaknade vi runt 10 och gårdagenskväll satt i huvudet. Vi lyckades ialla fall ta oss iväg till:




Igår var vi här och det satte sig på mitt huvud, vi var även på Budda Bar som var ett ställe för sig, dit ska vi igen



Ikväll ska vi äta på en "fin" restaurang och jag har siktat in mig på risotto, igår blev det pub mat och kvällen innan libanesisk mat.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0