Jag, soffan och internet....

Efter att ha känt mig som bilden nedan i flera dagar....




Jag skulle även velat skruva av huvudet och burit det under armen eller lämnat kvar i sängen senaste dagarna men ingen har tyckt att detta var en bra idé.


och efter att proppat i mig nedan:



i några dagar, funkar hjärnan och jag är riktigt hungrig......

Så länge jag inte gör något allt för hastigt för då kommer klimakterie svettningarna :)
Så jag, soffan och internet har date ikväll, tror faktiskt att tv får vara med oxå!!! Och nu tänker ni med Lars då?!?!? Jo Lars älskar sitt jobb så mycket att han jobbar länge även på fredagar, han vill inte gå hem helt enkelt. Inte riktigt normalt, nej jag vet, men det är hans val, inte mitt.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0