Lördagsmys....

har idag inte gjort mycket, tog en promenad till Pocketshopen och handlade middag. Tillräckligt för att känna sig slut, dumma dumma förkylning.

Läste denna bok på semestern och insåg att jag måste läsa de andra böckerna oxå. Snömannen var så bra att jag läste ut den på 24 timmar, och tur som jag har finns det minst 5 böcker till att läsa, dock skrivna innan denna men det gör inget. Så jag var och handla första boken, så jag har något att läsa.



Har för övrigt tvätthelg, många maskiner blir det med vinter och sommarkläder, det gör en påmind om hur många MÅNADER det är kvar tills man får plocka fram bikinin och de rosa, vita och ljusblå klänningarna. :( Ner i källaren igen tillsammans med väskor och annat plock som inte behövs här upp.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0