Påväg ur dimman

Min huvudvärk har släppt, äntligen! Har även lagt av några JÄTTE nysningar, sådana där som gör en snurrig i huvudet, som gör blicken grumlig för några sekunder. Äntligen känns det som jag börjar bli bättre, så det finns nog hopp, dock inte för några fysiska aktiviteter i helgen.

Denna "förkylning" har varit konstig, måste vara mellanöstern förkylning på en svag europé, jag pallade inte trycket helt enkelt. Å det jag trodde var släng av svaghet pga. en livad kväll innan i söndags, var nog början på "mellanöstern förkylning", som blev värre av en flygtur till kylan. Jag och en flygresor med förkylning brukar hamna hos vårcentralen och i piller svängen dvs. penicillin. Bihålorna, luftrörskatarr eller icke favoriten akutbronkit, har alltid kommit efter en flygresa. Så vad gör man slutar flyga eller tar risken?!?!?

Ikväll blir det soffan och kanske får man lite god mat om man har tur.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0