Sjukstuga på söder

Lars väntar på att bli utskriven, de lärda tvistar om vad det är han fått, något är fel men är det stenar eller blindtarm?? Vi får se... Lars kommer i alla fall inte äta kyckling och fetaost igen, detta är 2dra gången han får åka till sjukhuset efter en middag med kyckling och fetaost :) Så nu får jag ha fetaosten för mig själv!!!

Själv har jag haft en sömnlös natt till med hosta och äckelslem, fick nog och gick till vårdcentralen, så nu har även jag fått piller. Så förhoppningsvis står vi båda på bena imorgon, är så himla trött på det här nu. Vill vara frisk, kunna träna och jobba.

Jobbar hemifrån idag, så ni vet vart jag finns.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0