Status från sjukstugan nr 4

Ett råd till er där ute, laga inte soppa när man intagit hostmedicin med lite krut i :) Jag har lyckats med att spräcka mixen när jag skulle mixa min soppa, vilket fick till följd att jag fick soppa över hela köket samt det värsta, JAG LYCKADES BRÄNNA mig ordentligt på armen. Så nu har jag tagit på mig kylklamparna och sockan, och håller tummarna för att jag inte ska få några blåsor, för ont gör det.



Hur blev soppan, jo tack god till slut.



Paprika och aubergine soppa med fetaost.

Hur mår köket, inte lika bra med det överlever efter lite städning, hur mår mixen, inte lika bra!?!?

Hur mår Lars, vet inte, han har inte ringt så just nu ser det ut som han kommer hem, om nu jourläkaren har tid och skriva ut honom. Fast med vår tur, så får han nog sova i korridoren igen.

XO XO

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt jobbat Elli.....

2010-01-26 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0