Vilket väder, brrrrrrrrrr

Vågade mig ut från sjukstugan idag och tog en tur till jobbet, och jobbade lite :) Som om inte det var nog så har jag har haft en heldag utan huvudvärk. Den första på nästan 2 veckor, känner mig redan mycket friskare och gladare.

Det ska tydligen komma 1,5 decimeter snö detta dygn, man kan ju undra vem som beställde mer snö? Ett tips till Södersjukhuset är att beställa mera gips, då det i måndags utan detta väder, var löpande band principen på benbrott. Det låg gamla tanter och farbröder med gips över hela akutintag, det saknades både bårar och rum för alla. Själv har vi ingen action idag dvs. inga nya sjukdomar eller icke förutsedda händelser har ännu skett, låt oss få en tråkigt och trist dag idag.

Ni undrar säkert hur det med min allvarliga brännskada från igår? Jo tack bra, pga av min frysteknik så blev det inga blåsor däremot kommer jag få lite brunt/svett skinn på underarmen. Jag tror att jag ska hålla mig borta från köket ett tag framöver, vi är inte riktigt överens fn.

Om ni nu undrar hur Lars mår, så mår han OK, han bestämde sig för att gå till jobbet idag, bra eller dåligt får han avgöra själv. Detta ord OK, vi har i vår familj olika åsikter om detta ord, när jag säger att det är OK, då är det inte bra snarare på gränsen på dåligt. Men när "han där hemma" säger OK då är det lika med bra, jag har flera gånger frågat varför han inte säger Bra istället för OK. Men det går tydligen inte... men å andra sidan så är mitt glas alltid halvfullt och inte halvtomt. Och ni kan ju gissa vad "hans glas" alltid är?!?! ;-)

Dax för att försöka ta sig hem, det kanske bli en gång tur till tunnelbanan idag, SL buss och snö brukar ju aldrig vara en bra kombination.

Hej hej






Kommentarer
Postat av: Tomiben

Great work,webmaster,nice design!

2011-04-23 @ 13:07:34
URL: http://tomiben.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0