4 dagar kvar

4 lååååånga dagar kvar till semester.... Fast vad gör det med lååååånga dagar när man som idag ska på massage och ikväll är grill middag hos pappa. Då känns de lååååånga dagarna ganska trevliga.

Idag var jag ensam på cykelbanorna, jag kunde räkna bilarna på Sveavägen på en hand. INGEN, jag upprepar INGEN cyklist som cykla förbi mig, INGEN TRÄNGSEL. Stockholm har sin charm under semestertider, man känner sig lixom som kungen över cykelbanorna, fast jag borde väll säga drottning. Nä jag vill vara Kung så min prins får kallas för drottning :) För visst är det sjukt, Silvia får heta Drottning med Daniel får bara hete Prins, ingen har ju tillstymmelse att vara blåblodiga, så då borde inte Daniel få bli kung eller???

Jaja ett litet inlägg i jämställdheten, kan även berätta att jag bestämt mig. JAG ÄR FÖR KVOTERING till styrelse, efter att lyssnat på Anna Carrfors Bråkenhielm sommarprat, så kan jag inte säga annat, ja till kvotering. Män väljer män, där för det inte vet bättre. På samma sätt som jag väljer kvinnor som medarbetare, för face the facts de är mer effektiva & får saker gjorda, framför allt väljer de inte alltid den enkla vägen ;-)

Nu till något betydligt mer "ytligt" på torsdag blir det filmtajm, gissa vilken film?!?!?

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0