AW är inte bra för träningen...

Idag var det tungt, jätte tungt! 7 km blev bara 5 km, för mina ben var som stumma, ingen rörelse där inte. Får hoppas att måndagens träning går bättre.

Idag är jag arbetsänka = Lars jobbar och kommer hem runt 7... Funderar på vad jag ska gör, en liten tur på söder kanske. Middagen hos pappa blev flyttad till tisdag, den arbetande pensionären har fått jobba hela natten. Brandförsvaret har ju högkonjuktur fn. många skogsbränder och en och annan industri byggnad brinner. Så han kände inte riktigt för att få besök, han ville sova, konstigt va?!?!? ;)

Så nu sitter jag här i fåtöljen och tittar på GOLF, vilket jag är totalt ointresserad av.... och vem vet jag kanske sitter här om 1 timme.... Gillar ialla fall ledaren, Koreanen som ser ut som en snäll farbror.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0