Dag 1 av ledighet

och idag ska jag göra så lite som möjligt!!!! Började dagen med frukost & svenskan, placerade mig därefter i fåtöljen med NU & Friidrott på teven. Nu tittar solen fram och jag funderar på att plocka lite i lägenheten... Kanske man ska släpa sig ner till Hornsgatan och se på Prideparaden eller är den imorgon?!?!? Hittills har jag aldrig tittat på den, bara försökt ta mig över gatan, vilket inte varit lätt....

Börja sakna dykningen lite, så det är tur att vi har vår resa inbokad - 3 veckor i varmt vatten om ca 3 månader. :D

Men först ska jag njuta av denna semester, Italien next! Ps Lars har efter många ångest veckor bokat bil, och det ska bli intressant och se om vi får det vi önskar oss. Vi byt bolag från HERTZ till AVIS, vi får se vad vi får för bil.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0