Jobb & åter jobb

Nu börjar den härliga känslan av att snart har även jag semester, 7 arbetsdagar kvar och jag ser framemot sovmorgon med sena kvällar (även om uppstigning 7.30 idag, inte känns så tidigt). En av dessa tecken på att jag snart har semester, är att kollegor faktiskt börjar komma tillbaks från 3-4 veckors semestrar. De se härligt bruna och utvilade, vilket vi som jobbat inte känner oss.

Tyvärr är detta även ett tecken på att halva sommaren har flugit förbi, jag har bestämt att även september anses vara sommarmånad, bara så ni vet. Jag kräver värme och sol på kvällar! Förra året hade vi (Lars är nog mer rätt) blommande pelargoner framtill november på balkongen. Sen dog de en snabb död när halvmetern med snö kom.

Nu ska jag ge mig i kast med presentationer, roligare än budget & prognos som ska göras efter min semester....  Varför göra något tråkigt idag, när jag kan göra det efter semestern.....

Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0