Sista måndagen

Sista måndagen innan semester och vem är inte lycklig för det?!?!? :) Idag mina vänner börjar PLAGG sin rea och jag har fyndat en blus till sommar & hösten. Lite rosa och spets, en bra start på veckan!



Vad har dagen att erbjuda i mitt liv, jo idag blir det träning efter jobbet. Jag, en sommarpratare och ett joggingband i några km. Låt oss hoppas att bena är lite piggare än i lördags, jag insåg iofs att jag sprungit i lutning hela passet, så det kanske inte var så konstigt att jag kände mig stum i bena.

Bu bu bu Vaknade med ryggvärk imorse, jag var nog lite för stilla sittande igår. Fick börja med stretcha, så nu är rörligheten där igen. GOLF på teve hade en sövande effekt igår till sista 17e och 18e hålet. Då blev det nervöst och spännande, bra där.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Corneliusmerethe

God bless you

2011-11-17 @ 10:42:55
URL: http://corneliusmerethe.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0