Första matchen - check

Första matchen i VM gav mig 3 poäng, säger ju att jag har facit :) eller inte. Andra matchen börjar nu....
Jag sitter klistrad och Lars ligger i sängen och tittar på ARGA kocken på datorn. 30 dagar med fotbolls matcher, han kommer hata mig till slut. För fotboll på 50 tum och HD är mer än okej, lite mycket grönt bara.



Mitt tips är att Brassarna vinner och Spanien kommer 2a.  I snyggaste benen och snyggaste landslagsdress tävlignen får jag åter komma till. Roligaste coach är ialla fall Maradona, vilken kille. Dagens frisyr har denna killen:



Blonda flätor, som en matta på huvudet, innovativt och han åter finns i franska laget. Som för övrigt enligt facitet ska spela 0-0 i sin första match. Sorry Arnoud, men ni går vidare till 8-delen om det är någon tröst. (oj oj, vad jag kommer få äta upp detta om några dagar, när allt har havererat). 


XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0