Fredag och min mus har slutat att fungera....

har ni prövat att surfa runt utan musen? Jävla vad man får tabba sig fram och innan jag kom på att titta ner i vänstra hörnet för att se exakt vart på internet sidan jag var.... Det tog mig ca 10 minuter att bara komma hit. Musen på jobbet har laddat hur sig och måste ladda upp sig, så den får kontakt med datorn igen.

Då var det fredag igen och jag har köpt ekologiskt surdegsbröd som "alla" säger är fantastiskt, fikon och valnötter, återkommer med review. Idag vill jag ha lite god mat, exakt vad har jag inte funderat ut än.

Btw kaffet som jag köpte för typ 100 dagar sen, var annorlunda. Smakade frysskadad gammal glass dvs. ganska illa om man inte gillar detta förstås. Den hade lixom en fadd smak, den har inte köp varning hos mig men Palle gillade den :)

Nej, nu tar jag helg!!!!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Konradragna

Hope you enjoyed your visit.

2010-12-13 @ 16:57:20
URL: http://konradragna.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0