Hemmakväll hos oss

och den tillbringas med dessa tillbehör:





framför VM i fotboll, Lars börjar bli så trööööööööööööt på fotboll redan. Själv tycker jag att det är riktig roligt, har tippat, just nu ligger jag 2a (jag grym), hade Sydkorea inte vunnit så hade jag varit på toppen. Är lite i chock själv, för jag har ju egentligen ingen koll alls, vi kan tacka DN för den kollen jag har. Bäst att börja på topp för det kommer ju bara gå utför efter detta.

Ikväll kan Lars låta smygtysken komma fram i honom, för då spelar Tyskland, får se om det finns annat intresse då... eller om jag tittar och han håller på med datorn.

Idag blir en lite mer aktiv dag, det ska tränas och fixas.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0