Konflikt hemma

Jag vill se på fotboll och herren vill se på bröllopet..... Karln studsade upp i morse och förklarade att vi behövde förbereda oss inför en långdag med bröllop :D Själv står det mig upp i halsen.... Det var iofs samma med mitt egna bröllop, detta "pip" pratade, gullande och planerande, man var ju trött på det 6 månader innan man stod i kyrkan. Sen köpte jag iofs klänningen dagen innan på Blommingdales i NY. Allt får mig att bli lätt illamående, enda roliga idag är att se alla klänningar, skor och väskor. Å när detta är slut kommer man börja leta tecken på arvingar, undra om de kontrollerat deras fruktbarhet :D Hur är kvaliten, simmar dom som de ska etc... :D Vilket antiklimax, om de behöver få hjälp och inga barn kommer tillvärlden inom några år.

Bäst igår från tevesändningen är ialla fall detta:



Helt plötsligt smög en herre i sydväst in i rutan, SVT hade glömt att ta hänsyn till vädret och att tak vore bra vid live sändningar. Så jävla bra!!!! Där stod han i 10 minuter i sydväst och paraply, och försökte vara osynlig, gick inte så bra. Detta kommer vara mitt bästa minne av detta bröllop.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0