Lördag och idag smäller det...

I alla fall för en person, som tror sig göra något annat idag än vad personen ska göra....
Kul för oss andra oxå, berättar mer senare under dagen....

Idag har jag sagt upp mig från vårdrollen - from idag får alla i familjen ta ansvar för att fylla diskmaskinen. Igår påstod han att skulle göra en Lex Maria anmälan av mig.... Jag tar tacksamt emot varningen och avstängningen ;-)

Han i sängen mår bättre, febern är mindre, dock har hostan och snoret kommit. Hobby doktorn Elli's dom är VIRUS - INFLUENSA liknade, trots penicillinet. Jag tror nämligen han har flera saker på gång samtidigt, tar man inte hand om sig blir det lätt så. Jag återerövrade min del av sängen inatt,  härligt! Men okejdå, då det är synd om honom, men efter 5 dagar tycka synd, står det mig uppe i halsen.. Tur att jag inte valde omsorgsyrket, skulle vara urusel på det.

Som tur för mig och för Lars så har jag annat för mig idag, så han får friskna till ensam.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0