Lördagen.......

Igår firade vi att Petra har fyllt år, hon fick en överraskningsdag och kväll, som startade med shopping på stan och lunch på Medis. Kvarnens uteservering förvånande mig (jag med mina fördomar, som inte gillar uteserveringar med plastglas och helfabrikat till mat) helt okej vin med riktiga glas och mycket bättre mat än jag kunnat drömma om.




Jag och Petra mumsade i oss SOS silltalrik - mycket gott. Därefter blev det ännu mer shoppande och samtliga kom hem med en påse - bra jobbat. Efter en helrenovering och uppdatering av smink och hår, väntade middag på Kungsholmen... Först lite frost på uteserveringen.....




Därefter blev det en sen middag med mycket god mat (Melker vet hur man lagar mat) och långt nattsudd i Stockholmsnatten. Vad säg om halv 4, då checkade jag in på Hotell Krukan, trött, lycklig och utmattad av all dans. Roligt värre var det, vaknade kl 11 idag.... inte jätte pigg men betydligt piggare än vad jag trodde igår kväll.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0