Spännande vecka på G

Inte bara pga. VM men innan denna veckan är klar, hoppas vi kunna vara ägare av till denna utsikt.


Någonstans där nere ser man vatten.... Vi var och titta till tomten idag och nu har vi lagt ett bud. Så det är bara att vänta och se....

Ni undrar säkert hur det går för mig i VM tipset.... Algeriet gjorde inte vad jag hoppats, så det blev en 0 för mig (tippade med hjärtat Lars faster bor ju i Alger).  Däremot är jag väldigt tacksam mot den Serben som tränar Ghana, Ghana vann och 4 av 5 poäng är mina, Tack! Kvällens match ska vinnas av Tyskland och jag sätter stort hopp till Tysklands försvarsspel och målvakt, inga mål, tack.... VM har blivit galet kul, iom detta tips :D

Håll tummarna i 1 månader, jag hoppas kunna spela skjortan av herrarna!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0