Still no 1

Dag 5 i VM och jag är fortfarande i topp - 3 poäng före 2an och 5 poäng före 3an. Både jag och maken är chockad och förvånade,okej att jag läser sportdelen i tidningen, men inte så mycket mer.....

Tyvärr tror jag att jag kommer tappa detta idag, för fotboll i Honduras och Chile är inte mina starka sidor. Där Chile verkar spela i en annan liga än vad Honduras gör. Men Honduras är ett land som jag själv kan tänka mig att åka till, så de borde enligt mig vara starkare, just detta resonemang funkar tydligen inte när man tippar eller nåt....

Lars börjar klaga igår och påstår att han känna sig som en fotbollsänkling :D Frugan sitter framför teven och hejar på olika lag varannan minut, speciellt när man tippat 1-1.... Då skriker man ja, när första laget gör mål och sen hejar man på andra laget tills de gör mål och sen har man ångest till domaren blåser.

Så idag njuter jag av att vara på topp!!!!!!!!!!! för man vet aldrig när någon knuffar ner än från tronen.

BTW - Stackars Viktoria och Daniel, de måste redan vara sååååååååååååå trötta på sitt bröllop, för det är vi andra i MÄNGDER. Bröllop står mig upp i halsen!!! Jag hoppas att de redan haft en privatceremoni och att spektaklet  i storkyrkan är för alla andra som vill titta.

Hej Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0